Wsparcie techniczne

NASZYM KLUCZOWYM CELEM JEST SATYSFAKCJA KLIENTA. SPRZEDAJEMY SATYSFAKCJĘ POPRZEZ DOSTARCZANIE NASZYCH USŁUG. A WIEMY O TYM DOSKONALE ŻE KLIENT JEST TYM BARDZIEJ USATYSFAKCJONOWANY IM RZADZIEJ ODWIEDZA GO SERWIS.

 

NASZ KLIENT NIE MUSI PAMIĘTAĆ O TYM, ŻE JEST POTRZEBNY MU SERWIS.

 

ccs-baner-site-serwis2

 

Dokładamy wszelkich starań oraz korzystamy z rozwiązań zapewniających zdalne monitorowanie urządzeń a także przewidujemy potrzeby klientów z dostatecznym wyprzedzeniem aby zapewnić naszym partnerom biznesowym „spokojną głowę”.

DZIAŁ SERWISU

 

• Wykwalifikowana i doświadczona grupa techników serwisu
• Systematyczny udział pracowników w szkoleniach i spotkaniach serwisowych
• Nowoczesne komputerowe metody diagnozowania usterek
• Wyceny i ekspertyzy techniczne
• Serwisowanie urządzeń różnych marek i typów urządzeń
• Obsługujemy klientów na terenie całego kraju

 

OPIEKA SERWISOWA

 

• Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna urządzeń
• Rzetelne doradztwo techniczne
• Szybka reakcja serwisu na zgłoszenia
• Zapewnienie ciągłości dostaw materiałów eksploatacyjnych i części
• Urządzenie zastępcze na czas naprawy warsztatowej


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /users/0006/ccspol/www/ccspolska.pl/wp-content/themes/CCS/before_footer.php on line 91