Dlaczego warto korzystać z serwisu kserokopiarek?

Z czego składa się kserokopiarka? Z wałka grzewczego, z wałka dociskowego, bębna, tonerów, rolek, świetlówki, światłoczułej matrycy, skanera i wielu innych elementów. Jak widać nie jest to proste urządzenie, które jak się niektórym wydaje może naprawiać każdy.

Dlaczego?

 

1. Ktoś, kto „z doskoku” próbuje naprawić sprzęt drukujący robi to metodą prób i błędów, co znacznie wydłuża czas „naprawy” a więc i gromadzi koszty (mamy przestój w pracy jeśli chodzi o drukowanie).

2. Nawiązując do punktu pierwszego, ktoś, kto próbuje dopóki mu się uda (a czasem i nie) zanim znajdzie przyczynę usterki może popsuć „po drodze” kilka innych elementów, co oczywiście również gromadzi koszty.

3. Kiedy w końcu uda się takiej osobie zlikwidować usterkę najczęściej po niedługim czasie powraca ona, niekiedy ze zdwojoną siłą – w ostateczności jesteśmy zmuszeni wezwać profesjonalny serwis, a więc tracimy i czas i pieniądze.

A jak wyglądałaby sytuacja gdybyśmy od razu wezwali serwis?

1. szybka reakcja = oszczędność czasu oraz pieniędzy

2. płacimy tylko raz za NAPRAWIENIE urządzenia (jedna naprawa = jedna faktura)

3. zostanie usunięta faktyczna przyczyna usterki a nie tymczasowo jej skutek, który po niedługim czasie powróci.

Technicy pracujący w dobrym serwisie kserokopiarek na bieżąco udoskonalają swoje umiejętności uczestnicząc w szkoleniach serwisowych. Na bieżąco zgłębiają swoją wiedzę, aby jak najszybciej zdiagnozować usterkę i bezbłędnie ją usunąć. Zdobywanie wiedzy i nowych doświadczeń jest niezbędne, gdyż pojawiają się coraz nowsze urządzenia, które mają coraz to nowsze rozwiązania. Kserokopiarki Warszawa.

 

PODSUMOWUJĄC:

 

1. Próba samodzielnego „naprawienia” kserokopiarki NIE przyniesie nam oszczędności (a na pewno długotrwałej oszczędności)

2. Chcąc zaoszczędzić na naprawie urządzenia drukującego stracimy pieniądze i czas, który de facto jest pieniądzem.

3. Technicy profesjonalnego serwisu najszybciej jak się da zlokalizują usterkę i ją usuną – oszczędzamy (powtórzę to po raz kolejny) czas i pieniądze.

4. Naprawiając urządzenie drukujące w serwisie urządzeń biurowych otrzymujemy gwarancję na dokonaną naprawę. Przez określony czas nie ma prawa powrócić ta sama usterka.

5. Nie da się zaoszczędzić na serwisowaniu urządzenia drukującego. Po nieudanych próbach „naprawy” prędzej czy później będziemy musieli skorzystać z pomocy fachowca albo będziemy zmuszeni do zakupu nowej kserokopiarki czy też drukarki. Niszczarki dokumentów, kserokopiarki Warszawa, Dzierżawa kopiarek

6. Krótko mówiąc: jeśli szanujemy swoje urządzenie drukujące, powierzmy je w profesjonalne ręce.

Pewnie w wielu firmach istnieją wszystko wiedzący fachowcy. Tacy, którzy myślą, że żadne urządzenie nie stanowi dla nich tajemnicy. Tacy osobnicy żyją w przeświadczeniu takowym do czasu, gdy nie nastąpi awaria kserokopiarki. Jak dalej toczy się sprawa? Osoby takie zazwyczaj dzielą się na dwie grupy:

1. TYCH, KTÓRZY W MOMENCIE NASTĄPIENIA USTERKI KSEROKOPIARKI PRÓBUJĄ JĄ „NAPRAWIĆ”, CO W OSTATECZNOŚCI KOŃCZY SIĘ JESZCZE WIĘKSZĄ USTERKĄ.

2. TYCH, KTÓRZY WIDZĄC „NAOCZNIE” AWARIĘ PO PROSTU REZYGNUJĄ Z PRÓBY „NAPRAWY”.

To co mogę powiedzieć na ten temat, to to, że zdecydowanie lepiej jest i dla nas i dla kserokopiarki, jeśli mamy do czynienia z ludźmi z drugiej grupy. A najlepiej jest, gdy ludzie w firmie są rozsądni i po prostu w razie potrzeby wzywają profesjonalny serwis kserokopiarek do swojego urządzenia.

Nie można umieć wszystkiego, czasami warto schować swoje ambicje do kieszeni i zdać się na pomoc fachowców. Nie twierdzę, że nikt oprócz technika serwisu nie naprawi kserokopiarki, jednak w większości przypadków próba naprawy nie przyniesie oczekiwanych rezultatów.

Często rezygnacja z serwisu jest spowodowana chęcią oszczędności. Zaprzyjaźniony Pan próbuje naprawiać urządzenia drukujące w firmie, czasem mu się udaje to lepiej, czasem gorzej a czasem wcale. Jest to jednak tylko pozorna oszczędność.

WSPARCIE TECHNICZNE I SERWIS KSEROKOPIAREK
I NISZCZAREK DOKUMENTÓW W WARSZAWIE

JESTEŚMY AUTORYZOWANYM DOSTAWCĄ I SERWISEM